Home › Marketing & Communicatie ›
aanpak
Uw marketing moet resultaten opleveren. We maximaliseren de impact door te werken in 4 stappen.
analyse  >  strategie & plan  >  implementatie  >  optimalisatie
stap 1: analyse
doelgroepanalyse     strategische workshops
market scan         concurrentie-analyse       marktonderzoek         …
Wie is uw klant? Wat wil hij/zij bereiken? Hoe kunnen we hem/haar bereiken? Waar is hij/zij gevoelig voor?
Tijdens strategische workshops brengen we samen uw doelgroep(en) in kaart en bekijken we hoe hen te bereiken.
Waar blinken uw concurrenten in uit? Hoe maakt u het verschil? Wat kunnen we leren van andere bedrijven? We voeren een diepgaande concurrentie-analyse uit en analyseren andere relevante organisaties.
Weten we voldoende? Indien nodig vullen we aan met gerichte marktonderzoeken.
strategische inhoudsbepaling       strategische copywriting
visibiliteitsmap     brain candy       plan van aanpak       blueprint communicatiekanalen     …
Wie moeten we bereiken – wat willen we dat ze weten – wanneer communiceren we – hoe bereiken we hen het best?
Ook de blueprint van de communicatiekanalen wordt ontwikkeld. Dit is een duidelijk overzicht waarin de verschillende communicatietools en hun onderlinge verbanden in kaart worden gebracht. Een belangrijk hulpmiddel bij de verdere implementatie.
tekst       hoofdvisual       logo & huisstijl        website       Â
brochure        flyer        social media        PR       …
Pas na het ontwikkelen van de strategie en bijhorende communicatie-architectuur gaan we over tot de implementatie.
We vertalen de strategie naar tekst en beeld en gieten die vervolgens in de vastgelegde communicatietools, zoals websites, brochures, advertenties, online advertising, beursstanden, direct mailing, enz.
Ook hier passen we principes uit wetenschappelijk onderzoek toe om de effectiviteit van uw communicatie te verhogen.
Indien u zelf de implementatie wenst uit te voeren, begeleiden we u graag a.d.h.v. periodieke meetings, het opstellen van een concreet implementatieplan, enz.
periodieke meetings       Google Analytics      Â
evaluatie        finetuning        peilingen        …
Tijdens periodieke meetings meten, analyseren en evalueren we de verschillende tools en campagnes. We sturen bij en passen aan waar nodig.
Zo optimaliseren we uw marketing ROI en zorgen voor maximale impact, zowel op korte als op lange termijn
meten > analyseren > evalueren > optimaliseren
Contacteer ons gerust. We helpen u graag verder.
cases
RouteYou
Beter en mooier op pad met RouteYou
›  analyse
›  strategie
›  begeleiding & optimalisatie
Helpende handen marketeer
om de hoek
DD Engineering
Engineering the factories of tomorrow
Contact
Meer weten? Afspraak maken?
Contacteer ons gerust. We helpen u graag verder.