Marktonderzoek

Via kwalitatief marktonderzoek brengen we de percepties, meningen en ideeën van je (potentiële) klanten in kaart.
We gaan na waar je klanten gevoelig voor zijn en hoe we hen met de grootste impact kunnen bereiken.

GEBRUIKTE TECHNIEKEN
››   focusgroepen
››   diepte-interviews
››   market scan
››    …

 

Meer weten?

Diepte-interview of focusgroep?

Diepte-interview of focusgroep? Dit zijn de verschillen en de voor- en nadelen van elke methode.

Focusgroepen: praktisch

Een focusgroep kan van goudwaarde zijn voor je organisatie. Maar hoe gaat zo’n groep concreet in zijn werk?

Waarom focusgroepen?

Waarom focusgroepen van onschatbare waarde kunnen zijn voor je organisatie ontdek je hier

wat doen we?

strategische
workshops

marketing
consultancy

markt-
onderzoek

implementatie
online & offline

cases

RouteYou

Beter en mooier op pad met RouteYou

  analyse
  strategie
  begeleiding & optimalisatie

Welbi

Helpende handen marketeer
om de hoek

DD Engineering

Engineering the factories of tomorrow

Contact

marketing communicatie advies - BDDB Koen De Brouwer

Koen

koen@bddb.be

0484 75 79 74

10 + 4 =