Select Page

Marketing consultancy

››   ontwikkelen marketingstrategie
››   opstellen communicatieplan
››   wetenschappelijke principes
››   begeleiding doorheen het jaar
››   …

Verwante artikels

Framing effect

De manier waarop je een keuze formuleert, heeft een grote impact op de uitkomst. Hoe je dit vertaalt naar marketing, lees je hier.

Diepte-interview of focusgroep?

Diepte-interview of focusgroep? Dit zijn de verschillen en de voor- en nadelen van elke methode.

Afkeer van verlies

Verhoog de impact van je communicatie door in te spelen op onze afkeer van verlies. Hoe? Dat ontdek je hier.

Halo effect

Hoe vergroot je de kracht van je merk zonder elk product in the picture te plaatsen? Het halo-effect helpt je op weg.

Belang van eenvoud

Ons brein is erg complex, maar houdt van eenvoudige boodschappen. Hier rekening mee houden is essentieel.

Social proof

Mensen vertrouwen op het gedrag van anderen. Hoe social proof hier handig op in speelt, lees je in dit artikel.

Focusgroepen: praktisch

Een focusgroep kan van goudwaarde zijn voor je organisatie. Maar hoe gaat zo’n groep concreet in zijn werk?

Zeigarnik in marketing

Ons brein is erg gevoelig voor onvoltooide taken. Hoe je hiermee je klantenbinding kan versterken, ontdek je hier.

Heuristieken & marketing

Ons brein gebruikt continu ezelsbruggetjes. Meestal helpen die, maar vaak zorgen ze ook voor foute keuzes.

Waarom focusgroepen?

Waarom focusgroepen van onschatbare waarde kunnen zijn voor je organisatie ontdek je hier

Ontvang als KMO tot 30% financiële steun.

Bij BDDB zijn we gecertificeerd als erkende dienstverlener van de Vlaamse Overheid (KMO-Portefeuille). Als KMO kunt u hierdoor tot 30% financiële steun krijgen voor advies & opleidingen indien aan bepaalde voorwaarden wordt voldaan.

wat doen we?

strategische
workshops

marketing
consultancy

markt-
onderzoek

implementatie
online & offline

cases

RouteYou

beter en mooier op pad met RouteYou

  analyse
  strategie
  begeleiding & optimalisatie

DD Engineering

engineering the factories of tomorrow

Keulen-Zingem

(st)rijd mee tegen mucoviscidose

contact

marketing communicatie advies - BDDB Koen De Brouwer

Koen

koen@bddb.be

0484 75 79 74

Meer weten? Afspraak maken?
Contacteer ons gerust. We helpen u graag verder.

4 + 13 =