Evidence-based

marketing advies & consulting

Haal meer uit je marketing door er wetenschap aan toe voegen

Scroll down

Scroll down

we investeren

20%
van onze tijd in
studie & ontwikkeling

Trust boosters voor je webshop

Studies tonen aan dat vertrouwen een essentiële rol speelt in het succes van webshops. Online shoppers willen immers zekerheid.

4 lessen dankzij eye-tracking

Over de jaren heen hebben eye-tracking studies heel wat verrassende inzichten onthuld

Evidence-based werkwijze

Wat betekent een “evidence-based” werkwijze precies? Dat ontdek je hier a.d.h.v. een concreet voorbeeld.

Framing effect

De manier waarop je een keuze formuleert, heeft een grote impact op de uitkomst. Hoe je dit vertaalt naar marketing & sales lees je hier.

Diepte-interview of focusgroep?

Diepte-interview of focusgroep? Dit zijn de verschillen en de voor- en nadelen van elke methode.

Afkeer van verlies

Verhoog de impact van je communicatie door in te spelen op onze afkeer van verlies. Hoe? Dat ontdek je hier.

Halo effect

Hoe vergroot je de kracht van je merk zonder elk product in the picture te plaatsen? Het halo-effect helpt je op weg.

Belang van eenvoud

Ons brein is erg complex, maar houdt van eenvoudige boodschappen. Hier rekening mee houden is essentieel.

Social proof

Mensen vertrouwen op het gedrag van anderen. Hoe social proof hier handig op in speelt, lees je in dit artikel.

Focusgroepen: praktisch

Een focusgroep kan van goudwaarde zijn voor je organisatie. Maar hoe gaat zo’n groep concreet in zijn werk?

evidence-based

specialisten in strategie

100% gericht op impact

Wat
doen we?

strategische
workshops

marketing
consultancy

markt-
onderzoek

implementatie
online & offline

evidence-based

specialisten in strategie

100% gericht op impact

Zij gingen je o.a. voor

Cases
van klanten

RouteYou

Beter en mooier op pad met RouteYou

  analyse
  strategie
  begeleiding & optimalisatie

Welbi

Helpende handen marketeer
om de hoek

DD Engineering

Engineering the factories of tomorrow

evidence-based

specialisten in strategie

100% gericht op impact

14 + 1 =